fredag 22 maj 2009

Vraket lever. ;-)

Efter två dagar och två nätter av sömn, vila och inte så mycket mer så rör hon på sig.
Jag har aldrig varit med om maken av trötthet (om jag inte ligger däckad av feber förstås)!

Förra läkarbesöket slutade i total fiasko eftersom den vårdcentralen gick i konkurs. Men jag måste ta nya tag igen med dom. Dom har fått nya ägare nu. Då måste jag ta upp det här med tröttheten.... :-\

I vilket fall som helst så känns livet lite lättare.
Jag är hungrig.
Jag känner fotoinspiration.
Jag kan t.o.m. tänka på pyssel.
Jag har lovat Fredrik att leka lite.
:-D

3 kommentarer:

Mariana sa...

Stor kram! Det var allt...

Mariana sa...

Vill bara svara på ditt inlägg att nej de har fortf inte hört av sig. Min handledare blev riktigt arg och bad mig att inte på något sätt höra av mig till dem igen, de har uppfört sig för illa.

anna sa...

det måste vara vårtröttheten jag känner också den där enorma tröttheten!