onsdag 1 augusti 2007

Det gör ont!

Men det måste gå som Lena Ph sjunger så fint... ;-P

Det gör ont där inne och jag mår inge vidare.
Det känns som det är så mycket som blir fel mellan Per och mig. Så jäkla mycket onödiga missförstånd. :-\ Men likt förbaskat gör det ont!

Just nu håller jag på att plåta Lottas alla tidningar och böcker.
Fredrik ligger och tittar på barnprogram och Per... tittar nog han med.

Sköt om er och hav hopp om mig.
Jag har egentligen både foton och pysselalster att visa. Mne det får komma i sinom tid

5 kommentarer:

Anonym sa...

Skickar iväg en massa varma tankar åt ditt håll.. Jag tycker du är så himla bra som kan känna att nä, nu måste jag dra mig undan.. DU är bra.. ta hand om dig... kram

Tussemaja sa...

Tänker på dig Laila! Säg ifrån om du inte orkar med alla pysselsaker!

LuzinhaFolch sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
LuzinhaFolch sa...

hahaha
Yep it's a tag for you;0)
I couldn't find you blog addy,so know I'll link you sweetie.
Have an awesome weekend!
Lucy

Anonym sa...

bonjour!

bright colors!

PROLIX

{ThE fReNcH tOuCh}
http://prolix.typepad.fr