torsdag 16 augusti 2007

Det regnar.

Det är bra. Hoppas luften blir ordentligt uppfriskad av det här nu!
Fast helt plötsligt när jag sitter här så kom jag att tänka på...
Sommaren är väl inte slut nu? :-O
Det har ju hänt förr att den tagit slut just runt mitten av augusti!
Den här sommaren har varit så konstig. Inte för att jag tänker på vädret då som alla andra tycks göra. Jag anser att det har varit en normal sommar (i vårt område i alla fall). Det är dom senaste årens somrar som varit onormala.
Nej, det har ju varit så mycket runt omkring mig på ett personligt plan. Jag vill bada mer, jag vill hinna njuta lite till innan hösten kommer.

För jag vet att när hösten kommer, så kommer Laila att dippa också.
Ja, jag vet att det är vackert. Å på ett sätt mår jag också bättre av det väder som är en fin och klar höstdag.
Men vemodet och nedstämdheten kommer som ett brev på posten.
Fast breven är det ju si och så med nuförtiden så kanske det blir så med mitt humör också? ;-)

Snälla... Ge mig lite mer sommar ett tag till så jag hinner njuta lite.

6 kommentarer:

Kajsa sa...

Hej Laila!
Håller med dig - sommaren kan väl inte vara slut redan!!?? Hoppas också på lite mer av ljumma, härliga dagar. Kul att du hittade till min sida (Himmel å pannkaka). Ser dig gärna där igen. Blev glad för kommentaren.
Tack!
Hälsn. Kajsa

Lina sa...

Hej!

Det var uppenbarligen ett tag sen jag var här, shit så fin du fått bloggen. Superläcker!

Eirene sa...

Känner som du. Sommar åh sommar...det är allt för länge tills vi ses igen. Snyft. Jag älskar ändå hösten så det kanske låter konstigt. Det är konstigt. Kram!

www.mariante.se sa...

Hallå där...
För visst är det väl du.....
Som handlade av mig på Tradera??
Eller?
Så skoj att du kom förbi, fast jag ska säga att jag varit förbi dig igår, men skrev inte, blev lite gripen av en del text på din blogg....
Men nu är jag här å ger en jätte kram
Å en till för allt du gör för andra människor just nu, ett jätte jobb!
Å så drar å släpar jag in ett stooort fång med de vackraste solrosor du kan tänka som ska lysa upp och ge värme...

Sollan sa...

Ja om mina planer går i lås så kommer du inte ha tid att sitta och deppa raring!!

Karabara sa...

Börjar undra vad Sollan har för planer för dig *ler*

Jag tror för min del att Sommaren kommer att sträcka sin långt in i September och även en bit in i Oktober, så än är det tid för dig att samla solstrålar mitt hjärta!
Kram Karin