onsdag 15 augusti 2007

Mina alster


Detta kort är gjort till min kogalne kusin Jocke. Han fyller snart år så vad kan väl passa bättre... Här ovanför ser du utsidan och här nedanför ser du insidan som jag fortsatte med på ungefär samma tema.


Det här kortet skulle egentligen vara som ett DT uppdrag för Kort i Fokus. Men det ville sig inte med det sista finliret. Jag var lite för stressad med allt runt Pysselrens... :-\ Men nu är kortet färdigt. Bättre sent än aldrig och någon kan ju få glädje av det sen.

Inspirerad av en pysselvän som heter Marie-Louise. Tyckte hennes version var så fin så jag ville göra nått liknande.

5 kommentarer:

Tussemaja sa...

Tjusigt!! Hur går det med drakkortet?

Monika sa...

VIlka fina du har gjort! Jag älskar dina kort!

Ochs så har du gjort om hela sidan, sååå läckert!

*viskar* Det är i Saltskog...

Karabara sa...

Åh så fint du har gjort är lite avundsjuk att jag inte haft tid att pyssla med dig!

Kram på dig Karin

Sollan sa...

Vilka kanonfina kort!! Tycker verkligen om denna där som är förkyld, den är ju så bedårande söt!!

Anonym sa...

Vilka härliga kort du gjort

kram am