fredag 3 augusti 2007

Vila

Ja det ska jag några dagar från Lottas alla pysselsaker. Jag ska även vila från Marita! :-P Den människan måste vara otroligt trött på att se min fula nuna så himla ofta... Fast i och för sig har jag ju gjort lite nytta också... Mycket, eller egentligen det mesta (tror jag), är fotat. Nu ska det bara redigeras en aning för att kunna läggas ut. Det ska bli otroligt skönt när det här närmar sig slutet... :-\ Då har ändå Lottas familj och vänner det jobbigaste kvar... Begravningen! På sätt och vis är jag glad att jag ändå inte hunnit lära känna Lotta mer. Missförstå mig rätt nu!

Imorgon ska jag jobba! Tjolahopp tjolahej! Det är alltid kul att komma in till Skapa Hobby. Titta också på deras vänster sidan om kvällsnyheterna. Jopp, det är min Per som nu försöker starta om som heltidsfotograf. Behöver du ett fotojobb gjort? Hör av dig till oss! :-D Nu är allt som har med AstraZeneca ett avslutat kapitel för oss.
Det här är ett av receptkorten jag gjorde till deras chokladswap som Skapa hade nu i juli.


Nästa swap kommer att bli kakrecept. Häng på om du har lust! :-)



Idag var lillskiten ute ovanligt länge på gården alldeles själv. Dessutom var han iväg en stund på kvällen till en kompis. Vare sig Per eller jag är vana att han är borta så där. Men det vart lite undan städat utan att man har honom med sig som experthjälp... Det tar sådan extra lång tid när den experten är med.

Jag har dessutom blivit utmanad av Lucy! What an honor, girl! :-D

Så nu utmanar jag dessa 5 pysseltjejer att hänga på! Kom igen nu! Reglerna ser du om du trycker på bilden.

1. Sollan 2. Marita 3. Karin 4. CreaMaria 5. MiaPuh

Jag hoppas ni lägger ut era kortalster så jag ser vad ni har skickat iväg sen. Ni vet ju att jag är nyfiken av mig. ;-)


2 kommentarer:

Tussemaja sa...

Men vad kul! Önskar jag kunde åka till Skapa och kika :)
Och det där smarriga receptkortet... det som blir när man gör det kan du gärna få bjuda mig på ;)
Och jag antar utmaningen!

Sollan sa...

Bättre sent än aldrig: NU kom jag till skott med denna utmaningen som jag helt glömt bort. URR en sån Urrbytta jag är....