tisdag 21 augusti 2007

Vad är det med mig?

Ja men alltså egentligen? Man skulle kunna tro att jag är skitsur på Per fortfarande sen sist. Det är jag väl kanske på sätt och vis också eller rättare sagt taggen sitter djupt.
Men det är inte så illa att jag måste slå sönder allt porslin. Men det är just det jag håller på med som bäst. *suckar djupt och skakar på huvudet*

Igår medans Per står och diskar glider en glastallrik ur min hand. Den dimper rent ner i diskbänken och sprätter iväg i miljoner biter. Ner i diskvattnet så Per får x antal skärsår på handryggarna och dessutom går två glas också sönder.

Idag sitter jag och talar i den bärbara telefonen vid köksbordet. Jag ska bara sträcka mig och klia mig på ryggen... Å vips så har en av mina kära WWF tallrikar glidit ner och gått sönder. AAAHHHH mina älskade prydnadstallrikar. Det är bland det första jag skaffade när jag flyttade hemifrån så dom har lite över 20 år på nacken. *snyftar*

Som sagt var... Vad är det med mig??

2 kommentarer:

Sollan sa...

Hmm, det där låter inget vidare. Låter oroväckande när du börjar kasta porslin. Du kanske behöver komma till ett spa och koppla av lite?? =P
Kram

Karabara sa...

Jag tror att du skulle behöva åka till grönan och kasta sönder porslin och därigenom vinna en STOR nalle till mig!
Så det jag tror är bara att du övar inför Grönan besöket *ler*
Kram Karin