måndag 27 augusti 2007

Minnas sommaren

Tja, nu har det ju inte varit "höst" så himla länge precis... ;-) Men visst vill jag redan minnas våra baddagar som varit.
Här är vår lilla familj!


Mamma.
© Per Jardemyr
Pappa.
© Laila Söderström



Barn.
© Laila Söderström

Fröställningar som jag tog samma dag.
Jag är barnsligt förtjust i väldigt monokromatiska, nästan grafiska bilder.
Satt här och tittade igenom bilder från en fotosafari jag tog en dag förra året i oktober, vill jag minnas. Jag har fått så många bra bilder som jag är så nöjd med. Jag borde ta mig ut lite oftare på såna turer!

2 kommentarer:

Eirene sa...

Tack för att du delar med dig. Det är så roligt med foton. jag ska skapa en alldeles ny fotoblogg nu i dag (om jag har tid) som jag kommer att ha som backup till vardagslivet. Kan jag får länka till din blogg från min? Nu när jag ändå är inne och läser varje vecka...:-)

Anonym sa...

Ja, troligen sa det ar