måndag 6 augusti 2007

Vet ni...

...hur skönt det varit att ta lite ledigt från Pysselrens i några dagar! Det har varit avslappnande och skönt att vila hjärnan. Ändå har jag hållt på och röjt bland mail och sånt. Men jag har inte ens öppnat mappen med bilderna som jag snart måste sätta mig och redigera! Jag vet var dom finns och jag vet vad jag måste göra. Både på gott och på ont...

I lördags jobbade jag hela dagen på Skapa Hobby. Pride paraden gick precis utanför. Så det var att jag stannade kvar lite längre och tittade på den.

I går var Per och jag barnfria. Himmelriket! Det är så tyst och lugnt för en gångs skull. Vi badade och solade. På kvällen såg vi Piraterna nr 3. Tack AstraZeneca för dom fribiljetterna som Per fick för sitt Frankrike jobb. ;-)

Nu är det dags att gör sig i ordning för jobbet på Skapa igen. Jag börjar kl 14 så det blir inte så lång dag idag precis. Fast egentligen längtar jag mest efter ett bad. :-P

3 kommentarer:

webmosterhelene sa...

Hej vännen!!!

Det vore himla skoj om du vill hänga med på fotosafari :) Har skrivit upp dig på min lilla lista över intresserade :)

Kram

Karabara sa...

Förstår att du har haft det tufft! Och att du ruinerar mig med pysselrenstet. ;0)

Låter som om du och Per fick en härlig dag ihop. Det kan vara sådant som man behöver ha till och från, för att inte glida iväg åt varsitt håll!

Hoppas du känner dig piggare snart och får en tur ner på stranden som du förtjänar!

Sollan sa...

Ja, vännen, du är verkligen i gott behov av avkoppling. Hoppas ni kan få fler såna dagar i lugn och ro.
KRAM