tisdag 14 augusti 2007

Ja, jag vet...

Just nu går det lite långt mellan uppdateringarna. Men jag kommer tillbaks, det lovar jag. Så friden är inte slut inte. ;-)

I lördags hade jag en underbar dag hos Sollan och Tommy. Tack för att vi fick komma till er! Hoppas dina födelsedags presenter kommer till användning också nu. ;-)

Å så fick jag och Fredrik ett skönt dopp i havet dessutom. Är det inte lite fånigt att jag ska behöva åka dit för att bada i havet när jag har det snudd på utanför köksfönstret här hemma? ASG

I dag är Marita här och pysslar. Eller rättare sagt hon var här redan igår. Men... Då var det så att hon gjorde två kort sen snodde hon min sambo. Jo då! Så går det till när man har en sambo som är fotograf! :-P Marita och han var nere och tog bilder i atljén. Det är alltid lika spännande att se resultatet också.

Ser ni så sommar fint jag har fått på min sida nu? Det tackar jag just samma Marita för! Tack snälla du för allt jobb du måste ha lagt ner på pillret med denna bild! :-) Jag återkommer när hösten kryper närmare och det blir dags att byta. Bara så du vet!

Ha det så bra gott folk!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och du tror att du får se ALLA bilderna??? Ha,ha,ha....
///Per

Karabara sa...

Skicka gärna över Marita till Bålsta då du är klar med henne, så att hon kan fixa till min sida oxå!

Hoppas att ni har haft det trevligt.

Men du!
Jag saknar min vän...
Kram Karin