onsdag 12 augusti 2009

Äsch då!

Det bidde inte så mycket till dejt med mig själv igår...
Tja, jag får ta det en annan dag då.
Nästa vecka drar Fredriks skola igång. AAAAAHHHH! Jag har en ettagluttare!
Men jag kan i alla fall umgås med mig själv lite mer då. ;-D

Idag har jag Marita på besök i butiken.
Just nu håller jag på att lära henne hur kul man kan ha med krympplast.
Hon är kär... YES!

Här om dagen var jag på läkarbesök.
Vi ska ha koll på mitt blodtryck.
Så idag går jag runt med en blodtrycksmanschett som lever sitt eget lilla liv.
Varje halvtimme om dagen och varje timme om natten pyser, pumpar och tickar den uppgifter till en liten dator om halsen.
Hej å hå

4 kommentarer:

Tussemaja sa...

Ooops att jag störde dejten med den bästa personen! :) Kul att vi länkade till samma ställe vad gäller krympplast... och jag är KÄR!
Nu kommer tiden gå mycket fort, snart börjar han 7:an :/ Njut och hoppas du får en ny dejt med puddingen! :)
Tack för idag.

Anna Stilla sa...

Jag skrev en kommentar men det blev något knas i cybervärlden och det slutade med att något felmeddelande dök upp på skärmen. Så jag skriver den igen men du kanske får en dubblet...

Hur som helst. När jag läste ditt inlägg då kom jag på en lysande idé. Det finns en bok som heter "Den stora boken om dejting" men den riktar sig till folk som vill dejta andra. Jag ska nog skriva "Den stora boken om självdejting". Du ska få ett alldeles eget ex, jag lovar. Till och med signerat :)

Kram
Anna

Sollan sa...

Visst är det kul med krympplast, hihi. Hoppas ni hade en kul dag. Du får självdejta lite sen i stället. Kram

Speja sa...

Det lät avancerat, det där med blodtrycket, alltså. Men krympplast, det har jag aldrig hört talas om.