söndag 23 augusti 2009

Jag gillar sport.

För er som nu är liiite intresserade så vet ni att FriidrottsVM har gått i Berlin precis.
För ovanlighetens skull har jag tittat väldans lite. Men jag har ändå lyckats hänga med här och där, som t.ex 100 m loppet. Say no more! :-o

I skolan var jag hyfsat duktig på 60 m, en bra målvakt i fotboll och en jäkel på att irritera motståndarna i basket.
Nått annat då?
Nopp! Här är mina ursäkter!
Tack Sus för att du satte ord på dom. *skrattar hela vägen ner i sängen*

natti natti

4 kommentarer:

Carina sa...

Hej!
Kul att kika in i din blogg.Här fanns det lite roligt att läsa.Är som du idrottsinresserad och följer VM så gått det går.Var också riktigt duktig i idrott och sprang 60m på 8.9 sekunder bra va!!??
Tack för din hälsning!
Kram!

Sus sa...

=0) Men visst är det väl härligt med sport!
Hehe..

Ejris sa...

flyger runt i bloggarna efter en lång tid bloggslöhet.... ialla fall att kladda en komentar i den=)

NatureFootstep sa...

Det var en "välmatad" koltrast. Undrar hur många ungar den ska mätta? Fin bild. Man ser inte det så ofta.