onsdag 19 augusti 2009

Kvällen idag...

:-o Tjosan hejsan!
Vilket humör lilla herrn var på efter fritids idag.
Å själv kände jag hur allt bara välde upp inom mig... Panik! Jag kan ju inte bara bryta ihop för det.
Fredrik hade det allmänt tufft idag verkade det som. Ljudvolymen är jobbig, omställningen är stor och tydligen några orättvisa beslut enligt honom.
Men med lite närhet så kom han ner i varv. Å tack gode gud för det! :-\

Jag är ledig i två dagar till innan det är jobb igen.
Läkarbesök inplanerat för det där jäkla blodtrycket skull... Känns inte helt okej än i kroppen, men det är skillnad på vissa saker. Får inte glömma att ta upp det med honom.

Så lovar metrologerna lite mer värme och sol. :-)
Jag njuter av sensommaren. Det blir aldrig den där läskiga hetten nu. Har lovat Fredrik att vi ska ut till stranden nått igen. Om vi sen badar beror väl mer på vattentempraturen. Fast det brukar vara svårt att stoppa oss ändå.

Det drar både i foto och pysseltarmen faktiskt. Men jag hittar inte riktigt ron inombords att få igång mig själv... Så såna alster får ni vänta på!

3 kommentarer:

Åsa / Dolores sa...

Hoppas det går bra hos läkaren!
(Och ja, jag var tvungen att nämna de nya färgerna i bloggen). *skratt*
Kram / Dolores

Lene sa...

Godmorgon Laila!
Tack för din snälla kommentar i min blogg!
Det var ett tag sen jag tittade hos dig och nu har jag suttit en stund och tittat på dina kort!
De första som dök upp är ju så härliga, färgerna gör en på gott humör.
Under dagen ska jag titta på allt annat du gjort!
Hoppas allt ordnar sig för dig!
Ha en bra dag min vän!
Kram lene

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig Laila:) Vad kul att du har varit och hälsat på mig igen blir ALLTID lika GLAD för det ska du veta:) Vad snälla du är med din kommentar att du inte tröttnar på mitt pyssel i första taget det värmer ska du veta:)Kanon fina kort som du delar med dig av:) Önskar dig en toppen dag och sköt om dig, kramis från lilla pyssel Inger:)