lördag 1 augusti 2009

Jag hade en plan...

Igår efter jobbet skulle jag gå hem och dö en smula.
Sen skulle jag samla ihop och ha några dagar ledigt.

Men den planen fick jag skrinlägga... :-\
Extrapersonalen fick ett akut förhinder!
Med den ena chefen i Kina och den andra i Linköping så var inte valen så många. ;-)

Så idag sitter jag här och samlar ihop min värkande kropp för en dag till på jobbet.
Fast den är inte så sammarbetsvillig.

Men å andra sidan så är det Prideparaden idag.
Den går precis utanför skyltfönstret.
Det är mycket folk i rörelse och det är trevlig stämmning. Bit ihop en dag till du, Laila.

3 kommentarer:

Jenny sa...

Hoppas du får en bra dag trots ändrade planer och värk, det blir npg mycket att titta på genom fönstret.
Själv väntar jag på att regnet skall upphöra så vi kan åka ut till landet, jag vill ha sol och bad nu, annars får jag bege mig till ett solarium tror jag ;)

Annie sa...

Ojdå Skruttan, låter jobbigt! Jag tänker på dig! STOOOOR KRAM!

Sollan sa...

Gick det bra? Var det mycket knasigt i år med att se på Priden?? :)
Kramar om.