onsdag 2 januari 2008

Aj fa-an!!!

Idag kunde jag inte stå på benen... :-\
Redan när jag vaknade så kände jag att kroppen inte var med mig. En dålig dag tyvärr.
Ändå ville jag så gärna följa med ut och åka skridskor i friska luften och snöstormen.
Ramlade två gånger, tack och lov på det friska knät. Fast nu är det inte så friskt längre... ;-) Det kommer att bli ett riktigt snyggt vänster knä om några dagar! ASG

Risgrynsgröten står på spisen, Per försöker trösta en hysteriskt arg Fredrik som inte får till siffran tre. Välkommen till vårt alldeles egna dårhus...
Börjar känna mig stressad över att jag inte får vara i så pass lugn och ro för att göra dom fyra korten som ska vara klara till jobbet...

En ny dag imorgon med nya tag.

3 kommentarer:

Sollan sa...

Hmm, undrar vem av oss som är klok egentligen? Jag kan ju ialla fall röra mig. Fniss!!Usch, näe, skämt å sido, krya på dig nu ordentligt och passa på att göra korten när F sover, vännen - det ÄR DÅ man ska göra sånt har jag ju sagt. ;P
KRAAAMEN stora syster

Tussemaja sa...

Är det inte det ena så är det det andra sade flickan med näsblod :) Krya på dig!

Witch sa...

God fortsättning kära Laila, och du får vara försiktig med vintersporterna. Inte bra för onda knä *tittar strängt*
Maila din adress då får du "nyckeln" till min andra blogg :)
*kramar om*