fredag 25 januari 2008

Från måndag till fredag.

Jösses vad den här veckan gick fort då!
Fredrik vart hemma hela veckan.
Han och Per följde med mig en sväng till jobbet i tisdags för att se hur det skulle gå med F:s feber. Men det gick inte! Så han blev hemma hela veckan.

I onsdags så hade jag en trevlig pysseldag hos Karin. Jag hade gett mig sjutton på att bara göra kort och använda undan nått av alla spillbitar som man samlar på sig... Jo då, jag lyckades. Inte sjutton vet jag om jag vart så nöjd, men, men... Jag ska se om jag ens ids scanna dom och lägga ut dom senare.

Igår var jag på jobbet igen och gjorde förhoppningsvis någon nytta. Maria och jag satt och gjorde i ordning jätte fina papperskit som finns att köpa nu. :-)

Eftersom Per varit hemma med F i två hela dagar så gav jag honom fridag från oss idag! Visst är jag generös av mig? ASG
Han är inne i Stockholm nu och lallar runt. Hoppas han har köpt nått roligt där.
Själv har jag och F varit runt nere på gågatan och Inre Maren idag. Solen visade sig en liten stund och lös skönt på oss medans vi pratade med fåglarna. Vi kom hem med en massa nya böcker från biblioteket (och en scraptidning till mig).

Imorgon jobbar jag och Eva inne på Skapa Hobby. Jag försöker att förbereda mig på att det kan bli en dag med en himla massa att göra. Det är ju trots allt avlöningshelg och det börjar komma in en hel del smaskiga nyheter... :-P

Nu ska jag gå och göra middag!

4 kommentarer:

Tussemaja sa...

Vad bra du fick ord på en hel vecka! Jag klarar ju knappt en dag :)
Kunde du inte be Per köpa något fint åt mig också från Stockholm ;)
I morgon ska jag på scrapträff och försöka få lite gjort. Har en namn/dörrskylt att göra på beställning. Och så måste jag få lite kort gjorda.

Peter sa...

Om du jobbar på Skapa imorgon så kanske jag kommer. För närvarande har jag och Vägverket en pågående korrespondens där de skickar 70:- på varje 20 jag kör in och ur stan för (vägtullar). Jag bestrider fakturorna med hänvisning till att jag faktiskt har autogiro hos dem, men de har lyckats slarva bort det.
Kafka-varning då ingen vet, ingen kan och ingen vill.

Tack för inlägget på min blogg och det var inte utan en viss oro jag skrev inlägget. Skönt att det verkar tas emot på rätt sätt.

Peter

http://realmenscrapp.blogg.se/

Anonym sa...

Hej Laila! Hmm, jag tror att det månne var du som blev min hjälte i tisdags och hittade glazen till mig på Skapa! :)

Tack för kommentarerna i bloggen, tänk vad det kan lysa upp en söndag!

Sköt om dig / Jennie

Gisan sa...

Jag tog en promenad på gågatan i minnet när jag läste detta inlägg. Det var många år sedan jag promenerade där nu. Kramar...