tisdag 15 januari 2008

En sån dag...

... som bara försvinner utan att nått vettigt blir gjort.

Min trötthet håller faktiskt på att ta knäcken på mig snart! Jag sov tre timmer på fm. Poff ,så var förmiddagen borta!
Sen bråka jag med Per. Vart så jäkla frustrerad så jag åkte till affären för att handla lite mat. Känner fortfarande hur dom där orosmolnen puffar runt inombords... :-\
Å sen vart det liksom inkentinken mer. För då kom ju vilddjuret hem från dagis.
Jag hoppas jag kommer till ro efter middagen här och att jag kanske kan hitta mer ro vid pysselbordet.
Jag vart så glad inombords att jag äntligen fick ihop en LO.

På fredag ska jag gå på Formexmässan ihop med mina köra arbetskollegor. Det ska bli kul! Jag har ju bara jobbat där tidigare och har aldrig hunnit gå igenom hela mässan någon gång.

1 kommentar:

Sollan sa...

Så tråkigt! Hoppas du får en bättre dag idag i stället. Kramen