torsdag 10 januari 2008

Nä men!? :-o

Vad i fridens dar är detta????
Jag ser sooolen! *kors i taket*
Å egentligen borde man ju rassla ut i en himla fart och bara passa på att njuta.
Idag är jag ledig så det skulle ju passa utomordentligt bra.
Men jag har bestämmt mig för att ta allt väääldigt lååångsamt idag. :-)
Kroppen är inte riktigt med... Så ovanligt. :-\

Per och jag ska röja ut lite mer av julen.
Killarna började igår innan jag hade kommit hem. Bildbevis. :-)
Sen har jag ett viktigt möte att gå på i em.
Dessutom är det verkligen dags att pyssla lite så här på det nya året.

4 kommentarer:

Karabara sa...

Visst är det härligt med solen!
Kram på dig hjärtat mitt!

www.mariante.se sa...

pssssst....
Tihi du hade ju mej innan Dreamcatched jue....så du behöver inte låna mej.
Kram från hon som inte svarar på brev

Lilo sa...

Sol är fantastiskt! Lite hann jag njuta av den idag ialla fall! Blev det pysslat också??

Fanny sa...

Jaaa solen. Men sen började det regna lagom till att jag kom ut till frissan. Fast det var skönt så länge det varade... :-D

Hoppas vi ses snart, kram!