torsdag 31 januari 2008

Tomt

Väldigt tomt...
Inte ens att den bleka vintersolen hjälper min själ.

Sönder gråten...
Det är tur att mina snälla chefer låter mig vara hemma imorgon också.

Kanske ska döpa om bloggen till tilltuffsad. Å andra sidan kan väl onekligen ett namn som tilklippt passa nu...

Vi går varsamt fram. Vi måste! Det finns en skör sexåring runt omkring oss som redan har lite problem. På måndag blir det massor att ta tag i. Jag hoppas jag kommer igenom den dagen ordentligt.
Men där emellan är det en helg...

Jag ska gå och ta en apelsin nu. Det är det första jag tar idag förutom min medicin. Medicinen måste jag verkligen sköta nu!!!
Man kanske kan gå ner i vikt på det här sättet? Det skulle ju inte skada! :-)

Tack alla underbara medmänniskor som ställde upp för mig igår på jobbet! ♥
Tack alla underbara medmänniskor som skriver till mig och SMSar. Det hjälper mig.
Tack!

4 kommentarer:

Tussemaja sa...

Åhh vad jag är ledsen å dina vägnar! Och visst kommer du går ner i vikt av att inte äta... men hur smart är det på en skala? Nä, jag visste väl det!
Har skickat mail till dig från jobbet och jag hoppas du tar emot hjälp, även om det bär emot!

Ulrika sa...

Jag vet inte bakgrunden till din ledsamhet men ta vara på all kärlek och omtanke du kan få. Det lindrar något iaf.
Sänder en varm kram och hoppas solen kan värma dig och torka upp dina tårar imorgon :)

Kram
Ängeln

Anonym sa...

Jag vet inte orsaken till att du mår som du gör men jag skickar dig massor av kramar.

Gisan sa...

Jag hittar inga bra ord. Men vill i alla fall att du ska veta att du finns i mina tankar. Kramar...