söndag 13 januari 2008

Kort gjorde till Skapa Hobby

Under ledigheten mellan jul och nyår, bad cheferna mig att göra lite kort. Dom är gjorda efter mallar som vi har i butiken. Även papprena finns där till försäljning. Dessutom har vi 20% på allt i butiken under veckan som nu kommer. Kan det vara nått? ;-)


Blomman och banden är ifrån en slaktad ljusmanschett.




Nappflaskan är gjord som en shakercard.


PS. Korten är faktiskt snyggare i verkligheten. Det är inte lätt att fota när det knappt finns nått ljus till hjälp...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Läckra kort :-)

Anonym sa...

Men vad du är ambitiös. :) Och vilka snygga kort! Jättefina på bild, och så säger du att de är ännu finare i verkligheten?! :)

Sollan sa...

Jamen såå snygga ju!! Otroligt fina!!=D

Anonym sa...

Åh,vad kul att höra från dig!
Och tack för den snälla komentaren.Visst är hon duktig!Du ska se tavlorna hon målat,de är helt fantastiska!Kanske ska lägga in dem i bloggen?Älskar att skryta över barnens alster,det är inte så "tabu" som att säga nåt om sitt eget.Blir lite svartis när jag ser dina mästerverk.Önskar att jag haft lite (mycket) bättre fantasi.Har så svårt att komma på hur jag ska lägga upp korten.Ha!Det får nog bli mail nästa gång istället...*fniss*/Kramar / Tasha

Karabara sa...

Men åh, så fina kort du har gjort!
Kram Karin

Tussemaja sa...

Jag är så avundsjuk! Vilka snygga kort. Och det var ju ingen jättedålig idé med chakerkortet :)
Och så ser jag ju att du scrappat minsann. Ska in på forumet ikväll om jag orkar.
Kika gärna in i min blogg (http://tussemaja.blogspot.com/2008/01/award.html) för att se något roligt :)

Maria sa...

åj så fina...bli så skapasugen...
så nu ska jag börja, tack för insp...kram Maria