söndag 13 januari 2008

Man blir ju nästan gråtfärdig...

...
...
Nu undrar ni allt!
Det är nog mest jag som blir gråtfärdig.
Jag har scrappat!
Det är ju så man nästan inte tror att det är sant ju! :-o
Å nöjd var jag tills jag satte på swirlarna. Tja, fast inte helt nöjd. Innan såg den så tom ut. VelLaila, som vanligt! :-\
Den är till utmaningen som vi har på Marias lilla babbelforum. Välkommen in du också: :-)


Den är faktiskt inte sne i verkligheten!

Skam den som ger sig! Mitt löfte till mig själv i år var att göra lite mer scrapbooking. Det här är ju i alla fall ett steg. Det ligger två andra kort på pysselbordet som jag känner för att göra nått (bra) av.

8 kommentarer:

anni sa...

Vilken mysig lo du gjort! Är också inne på lite vårfärger nu... Du är utmanad i min blog!

Annika kort & gott sa...

Så kul att du pysslar Laila, klart att du ska ta dig tid och scrappa!
kram Annika

Anonym sa...

Jag tycker absolut att du ska vara helt nöjd med den här LOn! :)

Anonym sa...

jättefin LO!!

kram Lise-Lott

Sollan sa...

Såå fin är den, Laila. Finns ingen anledning att vela, den är toppen!
Kramen

Karabara sa...

Jag tycker om den! Är du inte helt nöjd så kan du ju fixa dit lite fler blommor, så att de blir tätare och kanske även några blad... Bara ett tips!
Kram Karin

Anonym sa...

Kul att du pysslar lite!
Jättefint blev det :-)
Ha det så skoj på mässan, själv kan jag inte åka upp men nästa gång kanske.

Kram Cia

Meri(txell) sa...

HA! Och du ska komma till min färgskurs? Jag tycker du har lyckats så bra med färger på den här LO:n!!
Tack för din snälla kommentar i bloggen, fjärilen var en rub-on från BG. Ses snart igen, har kurs på Skapa på tisdag. Ha en trevlig helg och hoppas familjen är friskare nu!