måndag 21 januari 2008

En lugn måndag

Jo då... Fredrik är sjuk.
Feber, ont i halsen, slem och hosta. Han ser ut som ett vandrande lik. :-\ Han blir lika dan som brorsan när han blir sjuk. Likblek, ihålig och svart under ögonen.

Men idag såg jag bus i ögonen på Fredrik! Det var när vi i "hemlighet" slog in Pers födelsedags presenter och fixade tårtan. Där var dom mörkt blåa ögonen med busglimten. Jag bara älskar den! ♥

Dagen har annars varit väldigt lugn. Fredrik har velat vara mycket nära oss och gosa. Vi har tittat på en del DVD filmer här, tvättmaskinen har gjort lite nytta, käkat, tårta, varvat varandra vid datorn... tja... En lugn dag.
Imorgon har jag jobb, men herrarna blir hemma.
Längtar till onsdagen då jag (förhoppningsvis kan) åka till kära Karin och pyssla. Det ska bli så kul!

Nu går jag till tandborstning och sen sängen! Försök att få en bra sömn ni med som hälsar på här

4 kommentarer:

anni sa...

Utmanad!
Hoppas Fredrik med bus i ögonen mår bättre idag och att du har en bra dag på jobbet. Du är utmanad hemma hos mig!

kram / Anni

Gisan sa...

Jag hoppas att ni är pigga allihop nu. Kramar...

Karabara sa...

Hoppas att det inte är någon sjukling i morgon!

Kram Karin

Tussemaja sa...

Hoppas Fredrik mår bättre nu!
Och jag är inte alls avundsjuk på att du ska iväg och scrappa... Ha det så kul!