måndag 2 augusti 2010

1 augusti Ny månad och så förlamande trött

Är så förlamande trött
Känns som hjärnan håller på att brinna upp
Tappar ord jag med. Får leta länge ibland för att hitta rätt. Är det smittsamt? :-\

Velar lite idag hur jag ska göra.
Ska jag till mamma idag eller ska jag vila upp mig?
Vila och vila...
Det finns massor att göra sen vi kom hem från resan.
T.ex räkningar. Jag har koll på mammas. Men våra egna för juli månad blir sena... Disträ!

Jag ringde några samtal till mammas bekanta. Så tråkigt att behöva ringa om såna här nyheter.

Fr.o.m nu är mina anteckningar ikapp.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du måste vila, annars orkar du inte vara något stöd. Men jag vet så väl hur svårt det är när tankarna bara snurrar. Men försök att vila på det sätt som passar dig bäst. Jag tänker på dig!

Susanne sa...

Hej du! Blev så ledsen när jag kom tillbaka från semestern och läste hur du har det just nu. Om jag bara kunde trolla.... Tänker på dig!