söndag 15 augusti 2010

Igår, idag, imorgon

Tankad
Tankad på skratt, på prat, på vänskap
Så otroligt mycket det betyder! ♥

Per börjar jobba imorgon.
En vecka till innan Fredrik börjar skolan.

Huvudet brinner på mig.
Jag vill att Fredrik sista vecka ändå blir bra.
Den här sommaren vart så konstig för honom.

Skriver punkter på allt som rör mamma.
Det känns som det är så mycket information man tappat bort mellan sjukhusen.

Samtidigt ska jag söka jobb.
Det ska förberedas viktiga papper ang Fredrik
Var finns min ork?
Jag behöver hjälp...

2 kommentarer:

Åsa / Dolores sa...

Du klarar det, du är starkare än du tror. Trots det skickar jag lugnande och värmande styrkekramar till dig. Ta hand om dig, glöm inte att andas emellanåt!
Kram / Dolores

oumberligating sa...

Ja, mig har du inte så stor nytta av...blundar och skickar lite kraft som jag har över till dig.....kanske det fungerar!
Ha det så bra som det går!
Kram ifrån Oumberlige Peter!

Dolores skriver...glöm inte att andas.....ja, djäklar det funkar, det är nog bra...annars blir allt lite suddigt!